Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kymu
KO
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 11:54, 23 Mar 2011 Temat postu: nowy patch - wasze opinie |
|
|
wszystko fajnie pięknie jeśli chodzi o dodane bajery, ino najważniejsza sprawa balans gry terek ucierpial najmocniej a tutaj chyba coś nie halo ...
co prawda nie gram jeszcze na poziomie gdzie liczy się każda sekunda ale stim i bunkry to podstawa moich strategii, a przy dobrym tajmingu rywala te kilka sekund robi roznice... chyba zmieniam sie na protossa HT dostal troche po dupie ale ghost takze wiec tutaj na rowni >>> feniksy nic nie ucierpialy joke...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Caedus
KO
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:23, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wydłużenie badania stim packa o aż 30 sekund to to już nie jest kilka sekund. Zobaczę jak to będzie wyglądać w praktyce, ale obawiam się, że teraz już zawsze wczesny push zostanie zatrzymany na sentry...
Ale zajebiście... Teraz nasze battlecruisery zasuwają, więc damy radę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Microtus
KO
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:26, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No nie wiem czy to taki dołek dla terrana. Zwłaszcza Battle, one nie są takie złe, a tera dostaną speeda. Może się pojawią na polach bitew po wejściu patcha. Stim, bardzo dobrze że opóźniony. zawsze 30 sekund wolniejsze pushe będą Co do Ghosta to i tak 100 energii to sporo.
Szkoda, że w końcu nie ma hp dla infestora. Mogli go chociaż zmniejszyć.
Fungal nie wiem jak to będzie zobaczymy w praniu (ostatnio się do tej jednostki przekonałem, że warto w nią zainwestować zwłaszcza jak się ma sporo kasy. Ostatnio 11 Infestorami wybroniłem 2 razy bazę samymi infested terranami.
No i pewnie mniej ht zobaczymy. Skończą się akcje zelot/ht.
Ale tak generalnie to ten pacz wiele nie zmieni chyba w rozgrywce.
ale pożyjemy zobaczymy, nie ma co gdybać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Axila
Clan Leader
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:52, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
OGÓLNE
Gracze od tej chwili nie mogą ukrywać jednostek poprzez umieszczanie punktów patrolowych bardzo blisko siebie (na przykład tzw. Viking Flower).
PROTOSI
Statek matka
Jednostki, które opuszczą obszar działania wiru, nie mogą być obrane za cel i są niewrażliwe na obrażenia przez 1,5 sekundy.
Wielki templariusz
Usunięto z gry ulepszenie „Amulet khaydarinowy” (+25 punktów energii początkowej).
Zelota
Szarżujący zelota zada co najmniej jeden cios uciekającemu przeciwnikowi.
TERRANIE
Krążownik
Zwiększono prędkość poruszania się z 1,406 do 1,875.
Bunkier
Wydłużono czas budowy z 35 do 40 sekund.
Duch
EMP zabiera teraz 100 punktów zamiast całej dostępnej energii. Oddziaływanie tej umiejętności na osłony protosów nie uległo zmianie.
Laboratorium technologiczne
Wydłużono czas opracowywania ulepszenia „Stymulant” ze 140 do 170 sekund.
ZERGI
Infektor
Przyrost grzybni
Czas trwania ogłuszenia zmniejszono z 8 do 4 sekund.
Zwiększono o 30% obrażenia przeciwko jednostkom opancerzonym.
Moja opinia: ogólnie nawet nie zauważymy tych zmian w grze
Ostatnio zmieniony przez Axila dnia Śro 14:52, 23 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dranicus
KO
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Raszyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:43, 23 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Patch tak średnio mi przypadł do gustu. Razi mnie brak przegranych i ta jak by wizytówka przy przeglądaniu profilu.
Niestety przez patch nie wiem kiedy pogram, ponieważ przy próbie zagrania czegokolwiek następuje całkowity freeze StarCrafta i systemu :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
|